Egynapos fogyókúra - Zöldséggel

Zöldségnap étrend

Reggeli
Dolgozz össze 8 dkg túrót 2 evőkanál vágott snidlinggel. Piríts meg 2 szelet barna tósztkenyeret, kend meg a túróval. Egyél mellé egy csomag retket.

Ebéd
Hosszában vágj vastagabb szeletekre egy közepes cukkinit. A zöldséget fektesd egymás mellé egy sütőpapírral bélelt tepsibe. Locsold meg teáskanálnyi olívaolajjal, sózd, borsozd, majd told a 180 fokra előmelegített sütőbe. Kb. 12-15 perc alatt lesz kész.

Közben legalább egyszer fordítsd meg. Keverj el 1 pohár joghurtot 1 kisebb felkockázott paradicsommal, 1 gerezd zúzott fokhagymával, 2 teáskanál citromlével, 2 evőkanál vágott zöldfűszerrel, sóval és chilivel. Egy héjában főtt krumplit egyél mellé.

Vacsora
Kockázz fel 20 dkg paradicsomot, és forgasd össze 1/4 fejnyi vágott hagymával, 1 gerezd zúzott fokhagymával, 1/2 evőkanál ecettel, sóval és borssal. Kockázz fel 10 dkg kígyóuborkát és 1 piros húsú paprikát. Forgasd a salátába. Ízesítsd sóval, borssal. Csepegtess le 5 dkg natúr konzerv tonhalat, villával nyomd szét, és tedd a saláta tetejére. Kenj meg 1 szelet barna tósztkenyeret 3 dkg fűszeres túrókrémmel, és ezzel edd a salátát.

Napi kalória: 745

info a www.nana.hu