Fogyós receptek, módszerek, diéták, kapszullák, mindenféle fogyókúrás megoldások. Minden, ami fogyókúra. Csináld magad alakformáló termékekkel és tanácsokkal.

Cabbage Forte káposztaleves kapszulák

Káposztaleves fogyókúra kapszula Most Magyarországon is megjelent egy új fogyokúra termék. A neve Cabbage Forte Káposztaleves kapszula. Lévén, hogy érdekel minden új fogyokúrás termék, utánanéztem egy kicsit, lássam mi az öszetétele és hogyan működik. Én személyesen is kiprobáltam a káposztaleveses diétát, és igen is sikerült vele fogyni 5 kilót.

Sajnos tulzásba vittem a fogyokurázással és nagyon megfájult a gyomorszájam, az otthon csinált káposztalevestől. (Érvényes mindenben, hogy nagy érték a mérték :D ) Most a CabbageForte-t nem leves formában, hanem kapszula formában kell fogyasztani, úgyhogy lehet így jobb és nincs olyan mellékhatása mint a szimpla fogyis levesnek. Megtudtam mit tartalmaz. Tehát a cabbage forte összetétele: fehér, zöld és lila káposzta kivonata, ( C vitamin 9-szer több mint a narancsban), karotin A provitamin, E vitamin, B vitamin komplex aminek rákellenes hatása is van, és K vitamin. (Erre vigyázniuk kell azoknak, akik valamilyen trombózisos vagy vérsűrüsödéses problémával küszködnek, vagy köszvényesek [~reuma] - ők nem szabad szedjenek ebből a kapszulából ! )

Tartalmaz ásványi anyagokat is, mint a :magnézium, kálcium, jód, vas, réz, kén, mangán. Érdekelt az is, hogy mennyit lehet fogyni a Cabbage Forte kapszulával, mert a káposztalevessel én 1 hét alatt 5 kilót fogytam. A tapasztalatok szerint amit találtam a Cabbage Forte forgalmazó weboldalon van, aki személyi tapasztalata szerint 28 kilót fogyott 7 hét alatt.

Gondoltam, hogy megrendelem a CabbageForte kapszulát, ezért megnéztem, hogy mennyi az ára. Példaul ha 5 kilót szeretnék leadni, akkor 3990 Forintba kerül. Ha többet akarsz fogyni, például több mint 15 kilót akkor 9490 Ft.

A Cabbage Forte kapszulát az RTV Magazin- ban találtam reklámozva és onnan jött az ötlet, hogy utánanézzek ennek a terméknek. Érdekelt az is, hogy honnan lehet megvenni, hol kapható a CabbageForte. Az interneten megrendelhető a www.vitaldirekt.hu weboldalon