Fogyós receptek, módszerek, diéták, kapszullák, mindenféle fogyókúrás megoldások. Minden, ami fogyókúra. Csináld magad alakformáló termékekkel és tanácsokkal.

Addiktív élelmiszerek

Miért eszek olyan sokat? Mi az oka annak hogy mindig éhes vagyok? A válasz nagyon egyszerű, ugy látszik olyan eledeleket eszel, vagy ettél mostanában, amik függőséget okoznak.

Melyik eledelekre lehet mondani azt, hogy függőséget okozó élelmiszerek ? És miért jó, ha mellőzzűk őket az étrendünkben?


Ha fogyókúrázni akarsz, vagy csak egészséges étrend érdekel, akkor ne egyél többet ezekből az eledelekből (vagy csak nagyon-nagyon kis mennyiségben, nagyon ritka esetekben):

- kenyér, pizza, shaorma, hamburger
- lisztalapú szószók, mártások, ragúk
- pékáruk, sütemények
- tészták, levesbetétek
- cukor és bármi amiben fehér cukor van
- perecek, fagylalt (ritkán megengedhető)
- fánk [székelyesen pánkó ], palacsinta, lepények
- csokis kiflik
- csokoládé, gyümőlcs ízű töltelékkel
- karamella, cukorka
- kávé, cappucino
- csipsz, kekszek,
- szalmakrumpli

Aki ezt a cikket olvassa, biztos meg fog haragudni, legalábbis felháborodva megkérdezi, hogy hát akkor nekem mit szabad enni, ha nem ezeket az eledeleket ? A választ a kővetkező cikkben megadjuk.
Mi, e blog szerkesztői több mint 2 éve lassacskán semmifélét sem fogyasztunk a fentiekből, és megtaláltuk a módját annak, hogy mindezen eledelek által tartalmazott anyagok nélkül nem csak, hogy meglegyünk, hanem sokkal életerősebben, éberebben, életvídámabban éljünk.