Stewardess diéta - 4 napos pontos menü

Hogyan fogynak a stewardessek ? Hogy tartja magát kondiba a légitársaságok utasszemélyzete ?

Egy bizonyos étrend alapján, a csinos stewardessek mindig letudnak fogyni, és megtudják tartani a testsúlyukat. Szükség esetén, ha formájuk kezd romlani, a kilók úgy tűnik, kezdenek lerakódni, mindig egy 4 napos, gyors fogyókúrát, illetve tisztítókúrát tartanak, amiben a következő eledeleket eszik :


Nagyon fontos, hogy a diétázás ideje alat naponta 2 liter vizet kell fogyasztani, illetve, nem szabad cukrot és alkoholt fogyasztani.

stewardess fogyókúrás étrend
Stewardess diéta
1 Első napi diétás menü:

- reggelire,  1 kávé vagy 1 tea cukor nélül, 1 fél grapefruit vagy égy fél narancs
-ebédre, grillezett marhaszelet (steak), paradicsom zöldsalátával, 1 alma (kicsi adag !)
-vacsorára, főtt zöldpaszuly 2 főtt tojással és egy fél grapefruit (greffuit, ahogy népiesen mondják :), legalábbis, nálunkfele, székelyföldön)

2 Második nap ezt kell enni:

- reggelire,  1 kávé vagy 1 tea cukor nélül, 1 fél grapefruit vagy egy fél narancs
- ebédre, grillezett disznóhus szelet, zöldsaláta, 1 pohár paradicsomlé
- vacsorára főtt karfiol vagy főzőtök (cukkini), zöldpaszuly, alma kompót cukor nélkül

3 Harmadik napi étrend:

- reggelire,  1 kávé vagy 1 tea cukor nélkül, 1 fél grepfruit vagy egy fél narancs
- ebédre, grillezett marhahús(steak) zöldsalátával, zellersaláta (celler), 1 alma
- vacsorára, grillezet csirkehús, paradicsom, 1 pohár szilvalé

4 Negyedik nap:

- reggelire,  1 kávé vagy 1 tea cukor nélkül, 1 fél grapefruit vagy égy fél narancs
- ebédre, zöld paszuly főve, 2 főtt tojás, 1 pohár paradicsomlé
- vacsorára grillezett marhahús(steak) zöldsalátával, 1 pohár ananászlé

Figyelem ! Ez a fogyókúra csak felnőtteknek ajánlot, semmi esetre se probálják gyerekek, tinik. Nem ajánlott egészségügyi problémákkal rendelkező személyeknek sem.
Fokozottan figyelni kell még valamire, egy ilyen drasztikus diéta esetében : egy ilyen gyors, emésztőrendszert megerőltető diéta mellett, pihenni kell tudni, illetve, tudni kell pihenni ! Aktív pihenéssel, nem alvással, nem tévézéssel lehet a szervezetet segíteni, illetve, erre az időszakra, és a szervezet, és emésztőrendszer teljes egyensúlyának helyreállásáig, pár napig, még kerülni kell a különösebb megerőltetéseket, hirtelen mozdulatokat, stresszhelyzeteket, mert fizikai és pszichikai egyensúlyból is kiboríthatnak.

Probálkozott már valaki így lefogyni? Mennyire hatékony ? Igazán gyorsan le lehet így fogyni? Várjuk a véleményeket, személyes tapasztalatokat, civilizált kommentárokat, a cikk alatti kommentárdobozban, illetve facebook vagy google plusz közösségi oldalainkon.