Fogyós receptek, módszerek, diéták, kapszullák, mindenféle fogyókúrás megoldások. Minden, ami fogyókúra. Csináld magad alakformáló termékekkel és tanácsokkal.

Újra kezdődik a fogyás 2017-as diéta

Ha az ünnepek alatt nagyon sokat ettél, pár kilót híztál, s eltervezted, hogy az új évben fogyni akarsz.

[ Én például fogyni akarok 5 kilót, gondolom más is van ugyan ilyen helyzetbe sőt van aki 10, 20, 30 kilót is szeretne lefogyni.]

Mivel mondhatom hogy egy ideje van tapasztalatom a fogyás terén, leírok itt egy pár tippet ahhoz, hogy sikerüljön a fogyás.

Diétás étrend tippek

- ne egyél többet SEMMILYEN féle kenyeret. Egy nagy baromság azt hinni, hogy a kenyér egy létszükséglet.Nyugodtan megvan a szervezet nélküle, sőt, jobban van.

- diéta ideje alat egyél bátran joghurtot, tejfölt, savanyútejet. Ha csak magára eszed, nagy adagokat meg ehetsz belőle, hiszen nem hízlal

- ha éhes vagy egyél meg napkőzben egy almát, ne nassolj be csipszeket, popcornt, csemegéket !

- ha kivánod a csokit vagy a cukorkát, egyél meg belőle 1-2 darabot es rögtön utána egyél meg egy almát, ezzel a modszerrel merem állítani, betelik az édességvágyad, s lefékezed magad

- ha valami édeset kivánsz válaszd MINDIG a gyümölcsöket, egy ananász, egy jól megérett banán, vagy egy kiwi csodákra képes az édességvágy kielégítésében.

- fehér cukor helyett használj barna nád cukrot, nyírfa cukrot, stéviát vagy mézet.
- ha mindenképpen nassolni akarsz, rágcsálni akkor válaszd a popcornt,  DE ! csak a szimpla sós mehet kajálni, vagy jöhet tökmag, napraforgómag [ szotyi ]

- probálj otthon ÉTKEZNI és ne csak bekapni valamit, otthon készitet eledelekkel - mondjál le a pizzárol és a hamburgerezésről

- ne egyél krumplit, főleg a szalmakrumpli ki van zárva ! a krumpli sok olyan méreganyagot tartalmaz ami megkeményíti a gyomrot és nehezíti a kiürülést


- igyál sok téat és vizet. Nagyon segit a fogyásban a bodza tea, a zöld tea, goji [ amihez legközelebb itt nálunkfele a SOM jár ], ginseng tea, és persze nagyon sok olyan teakeverék, ami spéci fogyásra van készitve

- probáld ki a cikória kávét. Koffeinmentes, és nagyon segít a figyelemkoncentrációban, segít tanulni, illetve, bármilyen értelmiségi munka végzésében.

- szedjél vitaminokat, szeléniumot, omega 3-as étrendkiegészítőket, mert nagyon segítik a szervezetet életerősnek maradni, jó kedved lesz és dolgozni is jobban fogsz tudni tőlűk. Mi kiprobáltuk mind ezeket a tippeket, és nekünk bevált a fogyás. Remélhetőleg nektek is tetszik ez a pár ötlet. Véleményeket, egyéb ötleteket, bátran be lehet írni a cikk alatti kommentárdobozba