Keresés ebben a blogban

Csak ettem és fogytam Nem módszer. Megoldás

Csak ettem és fogytam Nem módszer. Megoldás -fogyókúra könyv

Ez nem egy hagyományos könyv.
Egy rendszert tartasz a kezedben, amely átalakítja a gondolkodásodat, és elindít a fáradság nélküli, kényelmes fogyás felé. Úgyis mondhatnánk: ez egy könyv alakban működő varázslat.

A használata egyszerű. Kezdheted az elején, a végén, vagy a közepén... Akármilyen sorrendben is olvasod, hatással lesz rád.
Megtudod, hogyan lehet lefogyni evéssel. Rájössz, miért hízlal a koplalás. Megismered az ABC-rendszert, és rádöbbensz, mitől fogytak le könnyedén több ezer kilót a Zsírégető Klub tagjai.

Közben pedig Te magad is átalakulsz.
Mert tudnod kell: ez a könyv működik.
Mi, a Zsírégető Klub tagjai tudjuk, hogy hamarosan köztünk leszel. Nem sokkal a könyv elolvasása és megértése után, Te is megszabadulhatsz a plusz kilóidtól.
Készen állsz a kalandra? Kellemes Zsírégetést!

Szerkesztő : Dián Tamás; Belinszki Zoltán

Mi az ára, mennyibe kerül a fogyókúra könyv "Csak ettem és fogytam"? Az ára kb 2 380 Ft

Hol lehet megrendelni, megvásárolni? Meg rendelheted pl a www.alexandra.hu oldalon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A kommentárokat / hozzászólásokat moderáljuk, általában pár percen belül.
Névtelen kommentárokat többet nem engedélyezhetünk, mert ha valakinek van tisztességes mondanivalója, akkor az nincs miért a névtelenség mögé bújva mondja azt ki !
:)

...

Népszerű bejegyzések