Fogyós receptek, módszerek, diéták, kapszullák, mindenféle fogyókúrás megoldások. Minden, ami fogyókúra. Csináld magad alakformáló termékekkel és tanácsokkal.

Csak ettem és fogytam Nem módszer. Megoldás

Csak ettem és fogytam Nem módszer. Megoldás -fogyókúra könyv

Ez nem egy hagyományos könyv.
Egy rendszert tartasz a kezedben, amely átalakítja a gondolkodásodat, és elindít a fáradság nélküli, kényelmes fogyás felé. Úgyis mondhatnánk: ez egy könyv alakban működő varázslat.

A használata egyszerű. Kezdheted az elején, a végén, vagy a közepén... Akármilyen sorrendben is olvasod, hatással lesz rád.
Megtudod, hogyan lehet lefogyni evéssel. Rájössz, miért hízlal a koplalás. Megismered az ABC-rendszert, és rádöbbensz, mitől fogytak le könnyedén több ezer kilót a Zsírégető Klub tagjai.

Közben pedig Te magad is átalakulsz.
Mert tudnod kell: ez a könyv működik.
Mi, a Zsírégető Klub tagjai tudjuk, hogy hamarosan köztünk leszel. Nem sokkal a könyv elolvasása és megértése után, Te is megszabadulhatsz a plusz kilóidtól.
Készen állsz a kalandra? Kellemes Zsírégetést!

Szerkesztő : Dián Tamás; Belinszki Zoltán

Mi az ára, mennyibe kerül a fogyókúra könyv "Csak ettem és fogytam"? Az ára kb 2 380 Ft

Hol lehet megrendelni, megvásárolni? Meg rendelheted pl a www.alexandra.hu oldalon