Magnézium tartalmú ételek, eledelek

Ha azt akarjuk hogy a szervezetünk 100%ban egészséges legyen, akkor oda kell figyeljünk arra, hogy ne legyen a szervezetben magnézium hiány. Ha nem akarsz táplálékkiegészítőket / étrendkiegészítőket alkalmazni ebben az esetben, akkor itt van egy lista azokkal az eledelekkel, amelyekben sok magnézium van.

- szezám mag
- napraforgómag
- menta
- kapor
tokmag- bazsalikom
- brokkoli
- tökmag
- görögdinnye mag
- braziliai dió
- kakaó
- mandula
- lenmag
- spenót
- metélőhagyma vagy snidling (Allium schoenoprasum)
- okra vagy bámia [ egy afrikai zöldség ]

Miért van szűksége a szervezetnek magnéziumra? Hogyan segít ? Mi történik, ha magnézium hiány alakul ki a szervezetben ?



Magnéziumot kell rendszeresen bevinni a szervezetbe, olyan étrend vagy olyan eledelek által,  amelyek tartalmazzák a magneziumot, mert nagyon jó fáradékonyság ellen, stressz ellen, depreszió ellen, izomláz és izületi fájdalmak ellen, segíti az emésztést, megszünteti a hát fájdalmat, a görcsöket, segíti a szív működését, lelassítja az őregedést.

Persze a piacon létezik nagyon sok féle tabletta, pezsgőtabletta magnéziummal.

Adok egy pár példát is: Magne B6, Magne B6 Aktív Izom, Magne B6 balance, Magne B6 Extra, Magne B6 Femina, Bio Magnézium tabletta, Kálcium Magnézium, és még sok más hasonló. Mindenek fölötti azonban a közönséges puliszka.

Te melyiket használod ?